Budapesten kora délután

 2010.01.13. 15:07

Kedves Olvasóim. Budapesten semmi sem egyszerű. Főleg ha vacsorát próbál vásárolni kora délután az ember.

Történt pedig, hogy ma délben elindultam vásárolni egy kis elemózsiát vacsorára, a VII. kerületben. Kellett brokkoli, tejföl, gépsonka, majonéz. Nem sok. Bármelyik vidéki városban 10 perc alatt végeztem volna, de itt nem, mert itt a boltok olyanok, hogy egy földszinti lakásból lettek kialakítva, teletömik őket polcookal és termékekkel és így két ember már nem fér el egy sorban. Ebben az időszakban pedig az összes, a kerületben lakó ember vásárolni kíván, ezért olyan a bolt, mint egy akvárium.

Bementem a Sparba, ott nagyon szét volt szórva minden, semmihez sem fértem oda az emberek valagától, mindenki szidkozódik, kurvaanyázik és ami csak tetézte a helyzetet, a személyzet három békával rakta ki az árut a polcokra. Ez nekem nem kell - mondtam magamban - félrelöktem mindenkit a tejes pultnál, majd gyorsan kikapkodtam a nekem kellő termékeket, majd egy pillanat múlva engem löknek félre úgy, hogy minden kiesik a kosaramból természetesen.

Na jó elég volt, megyek fizetni. Ott egy süket vénasszony százmillióegyszer visszaérdezett, hogy mennyit fizetek, az eladó meg halkan elmondta mindennek - amit persze a néni nem hallott - majd hangosan mondta, hogy 2314 Ft. Sorra kerültem én. A tejfölnek nem volt jó a kódja, ezért hozni kellett egy másikat, végigfurakodva természetesen a hömpölygő embertömegen, félre lökni megint a tejespulttól mindenkit, majd a kurvaanyázó sor elejére beállni, jelezvén azt, hogy igen, én vagyok az a balfasz, ami miatt nem halad semerre a sor.

Brokkoli nem volt, ezért visszamentem a zöldségeshez, ahol már a Spar incidens előtt jártam, de az eladó eltűnt és most sem volt ott. Nagy mérgemben hazajöttem, majd arra eszméltem, hogy lekéstem a jazzóráról, pedig nagyon jó lett volna elmenni. Hatkor még van egy lehetőség, addig nem teszem ki a lábamat, nehogy azt is lekéssem.

Konklúziónak csak annyit, hogy senki ne menjen akkor vásárolni amikor én, vagy mindannyian vegyük meg 3 évre előre a kaját, hogy ne kelljen menni sehova vásárolni 1095 napon keresztül.

 

nyitottszemmel

A bejegyzés trackback címe:

https://jaromavilagot.blog.hu/api/trackback/id/tr71669499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsilány12 2010.01.13. 20:49:10

Hm..Üdv a való világban :) Amúgy meg, ahogy anyám mondaná, "én ezt csinálom már ... éve". Ennek ellenére én átérzem, amit írtál, nagyon idegesítőek tudnak lenni az emberek főleg a szűk boltban...De te kedves és udvarias gyerek vagy, szal nincs gond :)

nyitottszemmel 2010.01.14. 09:58:49

Persze, kedvesen és udvariasan lököm félre az embereket és rúgok mindenkit p.csán, hogy miért nem engednek tova. :D
süti beállítások módosítása